-->

26 квіт. 2023 р.

Тиждень природничих наук. 2023р








З 17 по 21 квітня 2023 року в Новопразькому ліцеї № 2 проходив кольоровий тиждень природничих наук "У стилі STEM", в якому дууже активно приймали участь здобувачі освіти 5-11 класів. А кольоровим він названий тому, що кожен день мав свій колір-символ,який визначав тематику і символіку проведених в цей день заходів.... Але про все по порядку

ОНЕДІЛОК

Кольором першого дня нашого тижня було обрано зелений, бо це - життєво важливий та енергійний колір, оскільки він нагадує нам про життя.

Відкривати наш кольоровий тиждень випало дев'ятикласникам, які у віртуальній лабораторії "Хімічний світлофор" намагались знайти якомога більше способів добути хімічним шляхом зелений колір

А от здобувачі освіти 8 класу під час квесту "Кольорами періодичної системи" намагалтсь розкрити таємниці такого рутинного предмету на уроці хімії, як періодична таблиця

Також, впродовж дня, здобувачі освіти 5-11 класів долучились до екологічного челенджу #ECO-friendly та взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Екопланета» (про результати повідомимо згодом)

ВІВТОРОК

Блакитний вважається кольором світу, самопізнання та душевної рівноваги, чого і прагнули досягти в цей день наші здобувачі освіти

У віртуальній лабораторії "Хімічний світлофор" ініціативу в цей день перехопили наші одинадцятикласники, які намагались покорити непокірний блактний колір

А от у кого проблем із кольорами в цей день не було, так це у наших восьмикласників, які в рамках STEM – лабораторії «Природні індикатори», пізнавали нові властивості, здавалось би звичайних об'єктів - буряку варення, соку, дізнавшись про які, вони ще довго не входили в стан рівноваги

А от хто нарешті отримав сьогодні рівновагу, так це наші семикласники, якІ нарешті (звісно через бойове хрещення) отримали звання "Юні хіміки", та п'ятикласники, які спільними зусиллями стали "Рятівниками планети"

Завершали цей день колективно - на майстер - класі "Друге життя для сміття", де кожен учасник намагався дати друге життя тим речам, які вважав для себе вже непотрібними, тим самим робив крок до збереження нашої природи

середа

Під час третього дня кольорового тижня природничих наук підіймалися теми краси, радості та любові до життя, тому й не дивно, що символом даного дня обрано саме червоний колір.

І, дійсно, цього дня красу нам подарували наші одинадцятикласники, які продовжили працювати у "Хімічному світлофорі", але цього разу - з червоним кольором .

Неабияку радість в цей день відчули дев'ятикласники, перемагаючи в "Хімічних перегонах" та семикласники, перемагаючи свої страхи перед хімічними елементами

А шестикласники під час діджитал-гри "Україна - це ми", показали наскільки великою може бути любов до життя

ЧЕТВЕР

Жовтий символізує мінливість і внутрішню свободу, що й прагнули отримати цього дня наші здобувачі освіти.

Одинадцятикласники нарешті передали "Хімічний світлофор" до рук десятикласників, які вже до того часу насиділись в лавах "запасних", тому без проблем впорались і жовтим кольором

Але цього їм виявилось замало, тому вирішили активно обговорити про природу і людей, одним словом підняли одвічну проблему "Хто кому винен?"

Охолодитись цим "гарячим головам" допомагла STEM - лабораторія «Виготовлення санітайзера» (ремарка - були залучені і одинадцятикласники, бо попали під руки "гарячим головам"Як кажуть, потрапили під гарячу руку

А от дев'ятикласники цього дня не ризикували, і просто вирішили релаксувати з чашкою кави на лекторії «Хімія із смаком кави»

І лише п'ятикласники в цей тихо досліджували незвичні об'єкти живої природи

П'ЯТНИЦЯ

Логічний кінець, чистота -те, що ми прагнули досягти від фінального дня, що ми й зробили.

"Хімічний світлофор" закрили його відкривачі - дев'ятикласники, воравшись із завданнями білого кольору .

Десятикласники "ламали" голови на "Природничому марафоні" .

Одинадцятикласники - мирно відходили від потрясінь, слухаючи лекцію про альтернативні джерела енергії .

П'ятикласники разом із семикласниками в цей день доводили, що отримали свої звання неспроста і детально досліджували таємниці живих організмів .

А дехто із шостого класу доводив всім, що любов до живої природи аж ніяк не залежить від віку, захищаючи свої принципі на Всеукраїнському конкурсі наукових робіт, але про це вже буде окремий пост (трошки потримаємо інтригу ).

Не все, нажаль, вдалось вмістити в ці 5 днів, дещо - перенесли через погоду (про це - в наступному пості), дещо - не влізло через хронологічні межі, але всіх поставлених результатів ми досягли.

Головний - навіть у найсіріші дні життя не треба забувати про яскраві барви життя

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар