-->

10 лют. 2017 р.

Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності

Згідно з річним планом  Новопразької  ЗШ І - ІІІ ступенів №2  на 2016/2017 навчальний рік, з метою формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, здорового способу життя на основі розвитку життєвих навичок, виховання у підлітків дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я; ознайомлення учнів з основними принципами та закономірностями життєдіяльності людини в природному та соціальному середовищах; навчання учнів методів самооцінки та самоконтролю стану й рівня здоров’я в школі з  6 по 10 лютого 2017 року в  проходив тиждень спияння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності на тему "Зроби свій вибір на користь здоровˡя".










Протягом тижня проводилися різні заходи: бесіди, конкурси, спортивні змагання, перегляд кінофільмів, зустрічі з лікарями невідкладної екстренної допомоги.








Формуючи  у дітей свідоме ставлення до власного здоров᾿я та бажання вести здоровий спосіб життя учні 10 класу спільно  з вчителем  української  мови та літератури  О.Совенко  писали диктант « Правда про куріння».





Учні 9-11 класів  пропагуючи здоровий спосіб життя та маючи на меті довести ,що  від здоров'я кожного залежить майбутнє нації,  виготовили листівки - інформатори «Твоє   здоров'я – в твоїх руках».




Немає коментарів:

Дописати коментар