-->

24 квіт. 2018 р.

З 16 квітня розпочався Тиждень безпеки  життєдіяльності  в  рамках ЦЗ «Жити цікаво та безпечно».
Головне, що в людини є — це життя.
      Зберегти його — справа непроста.
Бо лиха бувають різні,
           і розрізняти ми їх повинні.
А.Гаркуша провела бесіду з учнями 10 класу  «Правила поведінки і дії у зоні бактеріологічного зараження».
Лікарі лікують хворих,
Здоров`я вони не творять.
Людина повинна сама
Дисциплінована бути й вольова.

Уроки обережності від медсестри Філіпоненко О.П.
Правила дорожні знаю,
    Їх виконую завжди.
Знаки на ходу читаю,
Щоб не трапилось біди.
В школу свій маршрут долаю,
Шлях, що вдало вибрав я.
Він безпечний, я це знаю,
Знає це й моя сім’я.
І дорогу переходжу
Тільки там, де перехід.
Заняття  «Подорож у країну дорожніх знаків»

Це природа хоче людині сказати,
 що довкілля треба оберігати.
Не забруднювати відхо­дами повітря і воду.
Бути природі другом, берегти її вроду.
Ю.Александрова з учнями 6 класу провела бесіду з елементами тренінгу
 «Збережемо нашу планету».

Немає коментарів:

Дописати коментар